După mai bine de opt luni de tatonări dintre compania noastră de marketing (n.n. Vizitic Marketing) şi Federaţia Română de Oină, am decis strategia. Primul pas urma să se pună în aplicare în 12 mai 2013. Practic, era primul eveniment realizat în această formulă. Cu alte cuvinte, Cupa Regelui la Oină, editia 1, a fost startul colaborşrii dintre Vizitic Marketing si FROină.
Finala mică, finala mare, meci de vedete (foarte interesant), concursuri, surprize, comentarii de la staţia de amplificare, regulament de oină, invitaţi de marcă, etc.
De departe, persoana cea mai cautată de camerele tv, deşi erau multe vedete acolo, a fost Alteţa Sa Regală, Principele Nicolae. Scump la vorbă şi în acţiuni, de obicei. De data aceasta, a fost nevoit (de desfăşurarea evenimentului) să dea interviuri, să joace oină, să semneze tricouri şi să intre în hora bucuriei. Dacă mai spunem că s-a lasat stropit şi cu şampanie, o să înţelegeţi că a fost un eveniment pe bucuria sufletelor noastre. Am surprins ceva în poze.
Urmăriţi o galerie foto AICI!